Tylko profesjonalnie zrealizowane linkowanie daje solidne efekty

W biznesie SEO panuje przekonanie, że im więcej pieniędzy wydaje się na funkcjonowania pozycjonerskie (tworzenie stron zapleczowych wprost pod klienta, kupowanie tekstów preclowych i opisów do katalogów stron od copywriterów, zdobywanie linków z wartościowych miejsc), tym szybszy i lepszy będzie efekt ostateczny. Tymczasem rzeczywistość jest zupełnie inna i największe budżety na pozycjonowanie przeznaczają nie te firmy, które preferują pozyskać efekty błyskawiczne, ale wolą je utrzymać przez jak najdłuższy czas. Nic więc dziwnego, że budżety na SEO wielkich gigantów – serwisów aukcyjnych, bankowych, sklepów internetowych, stron społecznościowych i rozrywkowych – przekraczają niekiedy setki tysięcy złotych.

Chodzi tutaj z całkowitą czyli stu procentową pewnością przede wszystkim o bardzo oblegane, konkurencyjne i wymagające frazy, gdzie ilość firm walczących jest bardzo duża, a każda dysponuje porównywalnie wielkim budżetem. W niektórych przypadkach pozycjonowanie jest więc dla nich zasadniczą metodą promocji prywatnej firmy i przy okazji metodą najbardziej skuteczną, przynoszącą wielkie zyski. Nieoficjalnie wiadomo nawet, że czołowe banki w gronie polskich instytucji finansowych, promujące się na frazy powiązane z kredytami, pożyczkami czy kontami osobistymi, wydają na pozycjonowanie i usługi SEO średnio 90 tysięcy zł miesięcznie! Powinno się jednak pamiętać, że w budżet ten wliczają się też różnego rodzaju oficjalne kampanie w serwisach typu Google Adwords, gdzie stawki za kliknięcia w przypadku takich fraz są w szczególności wygórowane. Zapoznaj się z naszą ofertą:
katalogi pksi – właściwie wykonane linkowanie daje solidne efekty.